Tuesday, June 15, 2010

WaYanG jOm!

Tadi chatting dengan bro Amir. Tanya jadi ke tak nak nonton malam ni...

Aku semestinya takde bantahan. Mesti mau!
Uihhh...lama dah tak pergi nonton...
Kali terakhir masa dengan bros..tu pun lupa tajuk cerita...tahun lepas tak silap masa tahun baru cina....
Lama kan!

Kali nak tengok pun bukan sebab apa...mak tiba-tiba teringin nak tengok Legenda Budak Setan. Lagipun mak cakap tak pernah lagi tengok rupa wayang zaman millenium ni. Mak pernah pergi masa stail muzik agogo paling popular pada masa itu dan panggung wayang yang tiket harganya tak sampai 20 sen...bayangkan! punyalah lama. Aku rasa nak cari tiket harga RM5 pun agak susah sekarang ni kan kan...

Sebenarnya aku tak berapa minat cerita-cerita sebegini tapi pergi jugak sebab nak memartabatkan filem Malaysia...kira patriotik la ni...boleh tak? Boleh la kan...kan.....kan...

2 comments:

Cik Waniey said...

oit.. ritu nak tgk cite lagenda budak setan xdpt sbb tiket abis.. huk3.. cedey3

ninaAlona said...

yeke huhu cian ko tp better ko x yah tgk...bc novel dia lg best dr tgk filem