Monday, June 14, 2010

Novel PrincE ChaRminG

Buku terbaru yang dibeli "Prince Charming" karya Ratu Bulan. Beli sebab tertarik dengan kulit buku warna merah jambu (sori tak dapat nak tunjuk kulit buku...tak ambil gambar). Tak tau apa mimpi aku tiba-tiba tertarik dengan warna gadis-gadis. Sungguh bukan aku mimpi. Hormon feminin tinggi kot minggu ni. Dah...sambung balik cerita. Balik rumah buka buku tu baca sinopsis dan baca bab 1. Agak okay permulaan lepas tu aku sambung. Tau-tau dah sampai bab 3. Cerita zaman budak sekolah ala-ala versi jepun. Stail ada budak-budak lelaki super popular, kacak, pandai dan hebat. Tambah pulak dengan budak-budak super popular ni masuk pasukan terhebat sekolah. Biasalah dah nama tajuk buku pun Putera Idaman kan. Dan heroin yang agak brutal campur kasar, egomaniac tapi tak tau rupa dia lawa ke tak (sebab aku tak habis baca lagi). Sesuai dibaca ketika aku tengah nak lepaskan tekanan kerja campur baca benda-benda berat. Nak tahu lebih lanjut cari sendiri kat kedai buku. Bukan kedai baju...K.E.D.A.I  B.U.K.U.

Macam biasa komik tak lupa beli. Acara wajib setiap kali masuk kedai buku. Siap beli dua buah lagi heheh

Ok...tu je kot. Nak sambung buat kerja ni...daa daa


p/s: serius feminin gila aku cakap bye kat korang. rasa lain pulak heh

0 comments: