Thursday, June 03, 2010

AkU.KeRJa.PuaSa

Hari ni ada kerja macam biasa tapi seriously bored. Bos takde. Masuk hospital buat pembedahan batu karang. Memang lama becuti. Mujur masih lagi dalam cuti semester jadi tak banyak aktiviti tapi dah ada pelajar baru masuk. Dengan short course session lagi. Pening gak kepala melayan kerenah diaorang. Masing-masin tak tau lagi keadaan dalam library. Jadi merayau-rayau je kerja diaorang.

Hari ni nak sambung buat pengubahsuaian susunan jurnal. Memang di bawah kendalian aku tapi staf pun ada kerja lain. Ada yang pergi melawat bos kejap. Jadi, aku guna pelajar SKP untuk bantu aku. Mujur ada dia kurang sikit bebanan tugas aku. Fail Meja pun tak mula apa lagi. Entah bila nak mula pun tak tau. Buka-buka je fail tu aku dah menguap jadi camne?

Oh..hari ni aku puasa. Saja nak mengganti puasa. Dah tak lama pun bulan puasa nak menjelang. Baik ganti cepat-cepat tapi aku rasa tahun ni aku paling lambat ganti. Selalunya masa raya aku dah ganti puasa siap-siap. Tak kisahlah kan janji dah ganti kan. Hmmm, kalau sempat nak puasa Rejab sekali. Huhuhu tetiba datang rasa syahdu.

0 comments: