Thursday, December 17, 2009

Pe Kejadahnya ni..

Semalam masa balik kerja ingat nak duk depan komputer.Tunggu emel dr TripleS Malaysia nak dapat no id.Pastu beranganlah nak beli album SS501kat website TripleS.Malangnya, dah sampai rumah.Dah ada penunggu(adik aku) depan komputer tu...huhuhu mestilah aku tak dapat nak guna..huu,takpe2 leh check masa pergi keja esok.

******
Kat Opis pagi tadi...
*******

Apahal pulak internet down haaa!

Dahlah tak dapat nak surf internet...emel opis pun tak leh bukak...
arghhhhh....

Nak dekat tengahari baru internet ada. Masalahnya nak masuk gmail pulak tak boleh...
camne nak tau aku dah dapat no id?camne aku nak beli dvd tu?
Nape time aku tengah teruja boleh pulak jadi camni...
WHY????WHY???







Saja ja menda2 camni nak main2 dengan aku...

2 comments:

Kaseh Esmiralda said...

Nina, u tinggal kat mane?

klu kat area lembah klang... baik pegi je kat petaling street... sana ada jual segala dvd SS501..

ninaAlona said...

ooo ye ke...okla tu..leh jenguk kat situ klu de masa..heheh

tima kasih atas info yg b'guna tu hehehe