Monday, December 07, 2009

HappY MomenTs~~kyaaaaa

Hee..dah lama tak update blog ni...takde story mory nak citer. Tapi hari ni ade tau heheh...Pagi tadi pegi singgah makan kat menara. Jumpalah budak2 comey geng main library tengah beratur nak bayar. Tegur diaorang kejap sebab nak join makan sekali (ku sorang2 hari ni pegi makan, nasi baik ada member). Dah beli makanan, ku duduk dengan diaorang dan makn dengan khusyuk. Siap kena tegur "Pesal kak senyap jer." Ku selamba membalas "Tengah menghayati makanan." hehehehe

Anyway, Ayuyu cakap suh pegi tempat dia nanti. Ada nak bagi sesuatu. Ya! SESUATU.. Aku pun cepat2 makan tapi kena singgah ATM jap nak keluarkan duit sebab balik karang nak singgah ambil barang kat TUT...pastu barulah aku pegi tempat Ayuyu. Dia terus bagi bungkusan hadiah kat aku. Katanya sempena besday aku..huhuhu terharunya! isk..isk. Borak2 dengan dia jap pastu balik ke tempat aku. Nak tau pa yang aku dapat?? Haha tengok je kat bawah ni...





pandangan dari depan


pandangan dari sisi








pandangan dari atas(tag pun tak cabut lagi hehehe)





Comel kan.....hehehe Tu namanya tempat letak handphone. Ha.. yang ni plak pe Ayuyu tulis kat aku




Tak nampak sangat plak....yela pakai kamera handphone je. Nak tau ke pe yang dia tulis?

"To: Kak ehem ehem
~Happy belated birthday to you..may our friendship will be last forever..I'm happy coz have a friend like you..Friendship forever!!!~

~Ayue~"

Tima kasih banyak2 ye Ayuyu @ Ayue. Comel sangat ladybird tu. Nak panggil nama dia LADY la. Wahhh...sweet hehehe

0 comments: