Monday, December 07, 2009

HappY MomenTs 2

Saja nak letak gambar kucin ku yang comel ni. Muka agak sombong(tapi memang dia sombong cuma time nak makan je baru nak manja2 dengan orang..Huph! hipokrit tul kucin ni) hehehe

Nama dia Charlie(ayah yang bagi nama tu) tapi aku suka panggil dia Amau je hehehe pelik sikit kan. Famili aku sayang giler dengan Amau ni. Mak aku pun sayang. Dulu mak tak suka kucin. Geli..kata mak. Tapi sekarang dah siap leh peluk2 Amau lagi kehkehkeh. Amau ni pelik sikit. Aku suka kalau dia nak minum air. Dia memang ada tabiat tersendiri(ke buang tebiat?). Tiap kali kami isikan air dalam bekas minuman, Amau mesti celupkan sebelah kaki(biasanya kaki depan belah kanan...gila curious aku sampai tau kaki belah mana dia letak hahaha) ke dalam bekas tu pastu dia jilat kaki kemudian baru minum. Sempoi! dia macam nak check air de ke takde hehehe. Kalau air takde dalam bekas minuman tu, dia akan mengiau(ada kan perkataan ni??) sambil tunggu kat bekas tu...Hohohoho sungguh comel. Ni aku letakkan gambar kucin ku...Silalah tatap puas2 hehehe





Macam2 gaya ada tapi comel kan hehehe...geramnya!

2 comments:

aRiZa said...

alahai.. ngada-ngada nye dia.. siap buat pose m'goda gitu.. ahaks..

ninaAlona said...

tula..tp mmg dia pnd posing huu