Wednesday, May 26, 2010

Hati YaNg KacAu

Tak tau nak kata apa..tapi nak cakap gak...
Panggilan misteri yang aku dapat masa cuti hujung minggu disambung lagi malam semalam...
Ingatkan dah tak layan, takdela nak mengacau..
TAPI...bila ditambah dengan mesej dihantar..betul-betul buat aku takut..
macam mana dia kenal aku?
macam mana dia tau aku belajar library science dulu?
yang lagi best dia tau aku duk mana pulak tu..
lagi haru siap tau ayah aku pakai kereta apa..
GILA....

bila mintak sebut nama..banyak dalihnya...
aku tanya sama ada pernah berjumpa?
dia kata pernah...
masa belajar dulu...

Bila dia cakap macam tu secara automatik aku teringat siapa...tapi tak tau betul ke tak...hmmmm...entahlah..tak nak fikir bukan-bukan
(Ariza...aku tau kau mungkin kenal siapa tapi tolong jangan cakap apa-apa sebab aku sedang mengenalpasti siapa orang tu)

Dan di malam yang sama..mesej daripada orang yang aku tak berkenan datang menjengah handphone...
Sungguhlah....malam tadi memang malam yang tak sempurna..
Kenapalah mamat tu kacau aku...dah cukup terang dan jelas aku tunjuk yang aku tak suka dia..nak jugak kacau aku...tolonglah, tolonglah jangan kacau.Aku tak suka orang macam kamu dalam hidup aku...

Kalau sungguh berkawan..kawan cara betul...
Jangan ingat sekali dah keluar..kau boleh buat macam-macam..
jangan ingat semua perempuan murah...kau boleh pegang sesuka hati kau...sentuh mana-mana kau nak...
umur kau tu tak melambangkan kematangan kau...sia-sia kau hidup kalau tak mengenal kehidupan sebenar
Jangan kau ingat keseronokan dan kebebasan semata-mata..sampai bila kau mahu berseronok?sampai bila kau nak bebas?
Sungguh..aku benci cara hidup kau




Dah..puas aku luahkan kat sini..

p/s: terima kasih buat seseorang yang aku selalu kacau...jasamu akan aku kenang ^^

2 comments:

i-za said...

errrkkk... huhu.. xleh nk recall sape..

ninaAlona said...

aku pn tgh confius..smp skrg org tu x bgtau nma..