Friday, May 21, 2010

AkU suDah JatUh CinTa SaMa iTu RyeOwoOk..SupEr JuniOr..

Tak tau kenapa aku buat entri ni kali ni...tapi tak kira nak cakap gak...pada peminat kipas susah mati Super Junior mesti korang dah tengok klip video lagu baru diaorang Bonamana kan....Aku dah tengok live performance diorang dalam Inkigayo..Music Bank dan Music Core....

Seroiusly aku jatuh cintan habis sehabis-habisnya dengan show diaorang...terutama dengan Ryeowook...Sebelum ni aku tak tengok sangat dia tapi aku akui suara dia memang sedap..menikam kalbu tapi lepas tengok persembahan diaorang dalam tiga-tiga program tu terutama lagu Boom Boom..aku betul-betul terpikat...persembahan yang sangat mengagumkan dan melelehkan air liur (??)..betul tak ELF sekalian? Nak pulak masa Ryeowook tengah flip hair dia..aku sudah jadi macam ni O_o...\OoO/...yang lain pun HOT! HOT!...kenapalah badan diaorang mantap-mantap....bikin aku jadi gilak....

Aku tak malu mengaku aku dah tengok hampir 50 kali persembahan diaorang..dan yang pastinya aku akan tengok Music Bank petang ni semata-mata SUPER JUNIOR.......


Ahhhhhhhhh! tak sabarnya

0 comments: