Thursday, April 29, 2010

Adik Aku KOnvO!

Hari ni adik aku,AbangChik konvo.Satu famili ikut kecuali aku sebab aku kena kerja T_T huhuhu.....Dua hari lepas lagi AbangChik dah sibuk.Kena pergi ambil jubah konvo lepas tu ada rehearsal malam tu pulak ada dinner.Dapat pulak pinjam kereta ayah.Seronok sakan dia.Betul-betul menggunakan kesempatan yang ada,pergi berjalan-jalan dengan kawan sampai ke Lumut.Oh, lupa pulak nak bagitau.Adik aku ni belajar kat POLISAS, sabak bernam.

Malam tadi, mak dah siap warning kat adik-adik suruh tidur awal sebab nak bangun awal.Aku pulak sibuk tengok komputer.Yelah,tak berkaitan dengan aku jadi buat tak tahu jela.Pastu mak bagi tugasan tak rasmi kat aku.Suruh ambik barang tempahan kat dealer memandangkan aku sorang je tak dapat ikut.Memang tau!Pagi tadi mak dah kejutkan semua suruh bangun (kecuali aku..aku kan tak ikut).Pukul 5 tadi diaorang dah bertolak.Tinggal aku sorang-sorang.Kejap!Pekehal aku cerita pasal ni....gaya macam orang jealous tak dapat nak ikut......tapi memang betul pun...AKU JEALOUS!!

Ok..dah stop!

Papehal pun TAHNIAH kepada AbangChik a.k.a Boboy (nama ni popular di kalangan sedara mara dan kawan dia) sebab dah tamat pengajian diploma.Result CGPA pun bagus.Along berdoa semoga kamu dapat sambung belajar ke peringkat ijazah.Kalau dapat sambung,kekalkan usaha untuk dapat result yang bagus.Jangan asyik main-main ja.Nak berawek pun takde masalah,jangan sampai lupa belajar.Sama jugak dengan Amir,semoga dapat sambung belajar.Belajar betul-betul.Kalau boleh,Along nak korang berdua kalahkan result Along (yang semestinya sekarang ni adalah yang terbaik di kalangan anak-anak ayah mak hahahaha...berlagak betul)....ok!

Akhir sekali, SELAMAT BERKONVO!



p/s: Nak tau sebab apa aku tak cuti hari ni...sebab aku nak cuti esok....Esok balik kampung...boleh mandi air terjun lagi kalau dapat hehehehe

0 comments: