Monday, April 26, 2010

Aku di Tag ^^



Huhuhu..terharu rasanya aku diberi award ni...Terima kasih cik Kaseh atas kesudian kamu memberi award ni ^^
Tapi adakah patut mengskandalkan aku dengan HyunJoong....Tak mau~~~~ kekeke...nak tukar orang lain leh tak....nak Shinee Minho hahaha

Dan seperti biasa kalau dah dapat award ni mesti ada udang di sebalik mee ruski(aku suka perasa tomyam)...dan Yeah!Aku ditagged....So nak tau macam mana jawapan aku...sila scroll di bawah



Let's check it out!



1) Adakah anda rasa HOT?

Sexy Hot...oh yes! hahaha





2)Upload wallpaper PC/Laptop yang anda gunakan sekarang..?


Gambar yg ada dalam Windows Vista punya koleksi hehehe...Ni yang kat komputer opis.Tak boleh letak gambar sebarangan...hehehe...budak baik...



3) cerita pasal gambar nih...

Ini je gambar yang agak cool dan nampak misteri ^^









4) kali terakhir makan pizza...?

Bulan mac lepas









5) Lagu terakhir anda dengar...?


Lagu "I Did Wrong" daripada 2 AM...




6) Apa anda buat selain selesaikan tag ni...?

Buat kerja (hahaha nampak sangat aku tulis ni masa waktu kerja)




7) selain nama sendiri anda dipanggil nama apa...?

NinaAlona....Along.......Bad (dapat nama ni masa praktikal).....Aman (yang ni macam pelik kan tapi budak satu kelas dengan aku masa sek men suka panggil nama ni...dia kata sesuai dengan aku yang brutal macam budak laki....masa tu je la sekarang dah sopan...kot...^^).....


8) Tag lagi lima orang yang anda suka?



1)Haney




2)Cik Babacak






3)Cik Nurul (cik haney sila bagitau kat cik nurul ya ^^)






4)En Hapacrita (kalau tak nak buat pun takpa..aku tak paksa hehe)






5)Cik Waniey









9) Siapa orang no 1 pada anda..?

Kawan satu organisasi merangkap kawan masa ambil degree....serius,banyak kenangan dengan budak ni ^^







10) Katakan sesuatu pada orang no 5...?

Ehem...makcik waniey...udah-udahlah tu makan...sila jaga kesihatan (dalam erti kata lain "Kurangkan berat badan anda" hehehe)







11) No 3 ada hubungan dengan sape...?

Dengan orang no.1 dan juga saya hikhikhik







12) Bagaimana pulak dengan no 2....?

Hmmmmm...no komen...hahahahaha...jangan mare yer cik babacak.....saja gurau-gurau......I lap U







13) Kata-kata cinta dengan orang no 4...?

Ek! Aku tak tau nak cakap apa







14) Berikan 5 fakta yang anda tahu pasal orang yang tag anda...?



1)Suka Drama Jepun






2)Dah termaktub dalam hidup dia ada nama Nishikodo Ryo






3)Peminat tegar Super Junior






4)Tak pernah jumpa dia tapi tau dia suka apa hahaha....bila kita nak jumpa ni oitt~~






5)Satu lagi jer nak cakap...mana gambar KyuHyun haaa?




Ok! dah habis

6 comments:

StingRay said...

hoh...ada masa aku jawab tag ni ya.hhaa..


thanx singgah! =)

ninaAlona said...

ur welcome bro

Kaseh Esmiralda said...

eh dah tukar ke? dah minat minho plak... kikiki~~

nak jumpa... bila2 masa saja... ahahaha~~

ninaAlona said...

SS501 ttp di hati...cuma kembangkan minat tu kat org lain plak hehehehe

i-za said...

aku nk kene buat gak ke??? ngeeee..

ninaAlona said...

buat..jgn x buat ^^