Monday, March 08, 2010

SigN...atuR...e~~

Faham tak tajuk kat atas tu?Tak faham aku ada caranya nak bagi faham.Sila baca tajuk di atas laju-laju,sure korang lepas tu faham dah tajuk tu kan ^^

Ok...today back at work as usual.early wake up today since dah terasa basah kat baju dengan curahan air peluh di badanku.Memang panas giler malam tadi.memang terasa rimas badan melekit-lekit ni.

Pagi tadi kat ofis,pergi breakfast dengan kak Syaakirah.Sepanjang jalan dan waktu makan banyak bercerita dengan kisah student yang macam-macam.

Balik ke ofis,terus isi laporan aktiviti dan siapkan statistik minggu lepas.Sempat gak buka emel peribadi dan blog ni.Tengok apa-apa yang patut.

Dan,dalam pukul 11 aku dihujani kebanjiran student yang minta tandatangan aku untuk pengesahan PTPTN diaorang.Mula-mula sorang dua je yang datang.Masa aku tunduk,belek-belek pastu sain,adalah dalam seminit dua aku angkat je kepala...TU DIA!!Berduyun tibaaaaa~~~

Mula-mula sain cantik je dah lepas-lepas tu aku hentam je,janji nampak serupa.Aku berjaya memaksa rela kan budak-budak tu untuk cop sendiri kertas-kertas diaorang tu.Tak kuasa aku nak buat banyak-banyak kerja.Kita kena bijak memanipulasikan keadaaan..betul tak? ^^

Tak silap aku, hampir 2 jam kerja aku sain je.Rasanya berpuluh-puluh kertas aku letak tandatangan yang terchomel aku ^^....sampai korbankan masa lunch aku tadi.


Huii...penat gak sain-sain ni ye!!

Got a call from bestFwen..dekni.Tanya pasal masters kat UiTM berapa yuran.Aku terangkan sikit-sikit apa yang aku tau.Borak-borak sikit.Cerita pasal plan nak pegi kenduri kat kuantan,tanya pasal member-member lain,pasal kerja etc.Sempat gak YM dengan junior yang baru kerja.Cerita lagi pasal hal macam-macam...



Then,continue with neverending work...




p/s:Tetiba je aku rasa cam artis popular yang tandatangan untuk peminat-peminat aku pulak...ahaks....sekali-sekala berangan macam ni seronok gak ^^

0 comments: