Tuesday, December 27, 2011

SamBUngAN Hobi Dolu2

Dulu pernah cerita pasal kegemaran aku di masa lapang iaitu menonton rancangan korea. Rancangan yang paling aku suka adalah We Got Married. Suka sangat cerita tu sampai berkali-kali aku buat entri. Aku pernah cerita kat sini, kat sini dan kat sini.

Ni aku nak tambah lagi pasal rancangan ni. Ada new couple yang aku suka tengok. Nak pulak melibatkan ahli kumpulan yang aku suka sangat-sangat iaitu Leeteuk dari Super Junior....Wahhhhhhh! Suka...suka....suka. Aku baru je dapat tengok memandangkan kat rumah komputer sudah siap pasang wireless receiver yang adik aku baru beli. jadi aku dapat meneroka rancangan kesukaan aku sesuka hati hehehe..

Anyway apa yang aku suka tentang couple baru ni - Leeteuk dan Kang Sora, diaorang sangatlah awkward tapi sangat berterus terang (somehow I wish to be brave like Kang Sora - she can express her feeling  well even though she is so cutely shy) dan saya suka cara Leeteuk tunjukkan his way of PDA (Public Display Affection) yang sangatlah somantik. Saya suka lelaki yang sebegitu. Cukup menghargai dan menghormati wanita. I strongly like! hehehe.

Kalau rasa nak tengok apa yang saya cakap ni betul ke tidak cuba lihat kat muka laman ni dulu http://wegotmarriedsubs.blogspot.com/ 
dan cari pasangan Leeteuk & Kang Sora. Ada juga couple yang lain, korang boleh tengok sendiri.

Kat bawah ni gambar pasangan Leeteuk dan Kang Sora

kredit: wegotmarriedsubs.blogspot.com


Enjoy!

0 comments: