Thursday, April 14, 2011

INsuRans KereTa.Road Tax.Cuti LuAr NeGara

Tak buat lagi pembaharuan insurans kereta. Tarikh tamat dah nak dekat. Minggu depan. Pening nak cari duit nak bayar. Minta tolong adik bayarkan sebab aku dah call orang insurans tu, kalau adik aku datang boleh dapat diskaun lagi. Kalau aku yang bayar tak dapat diskaun sebab adik aku owner kereta yang sebenar. Boleh pulak masa sekarang ni dia sibuk. Aku dah lah risau separuh mati ni. Karang tak dapat guna kereta. Aku nak pergi dengan apa masa kerja nanti huhuhuhu.

Dalam duk risau tu, hati tengah teruja. Tak sabar-sabar nak bercuti. Biarlah risau macam mana pun, teruja tetap teruja hehehe. Lagi 4 hari sebelum berlepas. Aduh, beg tak kemas-kemas lagi. Memanjang sibuk. Balik rumah je terus rasa penat. Tup tup dah tidur huhuhu. Huish, balik ni kena kemas beg.

Aduh, asyik terfikir pasal insurans kereta je ni. Bila nak bayar?



Nota kaki: Tengah isi satu lagi borang ke luar negara. Berturut-turut aku pergi luar negara tahun ni...hmmmm seronok hehehe

0 comments: