Tuesday, March 01, 2011

KeRja.Staf.AkU.MeLancOnG

Sibuk dengan kerja, jadi masa untuk blog dah kurang (hehehe alasan je tu)..

Anyway, memang betul kerja banyak. Minggu lepas, baru habis mesyuarat dengan staf. Macam-macam yang ditayang, dipertonton, dicerita, ditunjuk dan macam-macam di... lagilah. Banyak jugak perkara-perkara yang perlu dijelaskan dengan terang bagi staf faham dengan tugas masing-masing. Tapi seperti biasa, nak dapat respon balik, agak kurang walaupun ada yang bagi pendapat masing-masing. Apa-apa hal, bagi aku itu suatu kemajuan. Dah ada staf yang berani memberikan pandangan. Tak adalah nak tunggu pegawai je yang bercakap. Bagi staf tahu masing-masing boleh bekerjasama antara pegawai dengan staf. Penstrukturan semula pun dah selesai. Tunggu nak buat pemerhatian kat staf. Tengok diaorang oleh buat kerja ke tak.

Tapi setakat ni ok. Alhamdulillah, staf boleh belajar benda-benda lain.

Yang aku pulak macam-macam benda lagi nak setel. Hari Khamis ni ada bengkel pemantapan FCORP. Aduh, laman web untuk fakulti baru siap sikit. Banyak lagi nak kena siapkan. Hujung minggu aku out station ke Terengganu selama 4 hari. Ada bengkel fasilitator KIK. Surat-surat tajaan untuk Hari Mesra pun baru siap draft je. Tak tunjuk lagi kat Kak Syaakirah draft tu. Nak kena siapkan minggu ni jugak. Hari-hari pulak aku kena mengajar student online database baru. Rasa-rasa aku boleh jadi cikgu jugak kot.

Hmmm, dalam banyak kerja tu sempat lagi aku nak buat hobi kesukaan aku hehehe. Aku nak pergi melancong lagi ....Oh Yeah!! Sukanya. Kali ni memang tak rancang tapi terjadi jugak. Yang paling best aku akan pergi ke tempat yang aku teringin nak pergi...Wuuuhuuuuu! Insyaallah bulan april nanti aku akan ke luar negara.

Yeah...wait for me KOREA!!

2 comments:

aRiZa said...

wah, best tu! eloklah ko gi melancong sementara xde komitmen lain. boleh release tension kn.. ;p

ninaAlona said...

tula...da alang2 kn..mna tau pasni da xde msa nk pg melancong huhuhu