Friday, March 04, 2011

KerjA berTamBah Lagi

Mengantuk pulak nak buat kerja petang-petang macam ni. Nak pulak baru pekena sup cendawan dan black pepper lamb pie Secret Recipe...lagilah buat aku bertambah mengantuk.

Habis rehat je, terus mengadap kerja baru aku. Menyiapkan laman web FCORP. Sekarang ni aku dalam proses mencari bahan untuk reading list fakulti yang aku jaga sekarang, business management.

Masih dalam fasa separa siap. Masalahnya deadline adalah pada 22 Mac. FCORP akan dilancarkan masa Hari Mesra PTAR yang jatuh pada tarikh berkenaan. Aku kena berhempas pulas menyiapkan laman web sebelum tarikh tu huhuhu. Nak pulak yang lancarkan FCORP adalah VC sendiri, huuuu, kena bagi siap dengan sempurna. 

Baru semalam pergi bengkel pemantapan semula FCORP. Template baru dah digunakan. Tapi tak banyak nak kena ubah. Masih sama, kena siapkan content yang diperlukan.

Kalau nak tengok rupa FCORP yang kami buat, boleh cuba link ni. Aku punya boleh tengok kat business management

Tak cantik sangat tapi itu tak penting. Yang penting content dalam tu. Tak terharga nilainya.

Ok..nak sambung belek-belek WEBOPAC, nak cari bahan...

Oh aku baru siapkan web resources je...Jadi, kalau korang nampak ada kursus yang tak berkenaan dengan business tu, paham-paham je lah. Maknanya aku tumpang ambil page content orang lain hehehehe

Nota kaki: bertambah skop kerja aku. Jadi webmaster pulak hehehe

0 comments: