Wednesday, March 30, 2011

NganTuk.MakAn>AkU NaK KURus

Buat kali kedua dalam sejarah bekerja di uitm ni, aku tertidur kat depan komputer ni haa..mujur belum masuk waktu bekerja lagi. Boleh pulak tak sedar tertidur. Elok je aku tidur dalam keadaan duduk camni. Berjaya jugak tidur dalam 20 minit. Sedar-sedar je jam dah pukul 8. Hebat tak?

Mujur juga masa drive tadi tak jadi apa-apa walaupun rasanya sempat jugak aku pejam sesaat dua. Serius ngantuk dowh. Tak tau apa aku buat yang jadi sampai mengantuk macam tu. Nak kata tidur lewat, tak jugak sebab aku memang selalu tidur jam 11 lebih. Nak kata penat sangat pun tidak. Ke sebab aku makan banyak sangat malam tadi? Kejap nak check apa yang aku makan lepas balik kerja:~~makan nasi lauk ikan masak kicap, pastu roti sekeping, pastu salad brokoli. Ayah balik bawa bihun goreng dengan kuih seri muka. Makan lagi. Malam tu buat air milo. Pastu mak balik pulak bawa 1 balang kuih bunga ros. Pastu mak goreng keropok lekor yang sepupu aku bawa balik dari kampung. Jadi makan lagi. Hmmmm agak banyak di situ nampaknya. Puas jugak melantak semalam. Agak-agak makan macam tu boleh membawa kepada perasaan mengantuk di pagi hari tak?


Nota kaki: Taulah dah ramai puji aku kurus, mulalah nak buat hal makan banyak-banyak kan. Tapi takpe bukan selalu. Dah bajet nak maintain kurus ni hehehehehe

Nota kaki 2: Lupa pulak nak ucap tahniah kat Fairuz & Aini. Selamat pengantin baru! Semoga berbahagia. Jangan lupa doakan untuk aku tau. Thanks Ariza tumpangkan aku pergi majlis kahwin diaorang hehe

0 comments: