Monday, November 01, 2010

DuIT PoKEt.BeRcUti

Uweeuuuuu baru masuk dua minggu dapat gaji.....dah hampir separuh buat belanja. Tak bayar hutang lagi tu huhuhuhu.... esok lusa, bayar duit kereta, bil internet dengan takaful.....maunya tinggal baki atas pagar ala-ala nak jatuh tak mau jatuh je...

nak tarik nafas jap.....huuuuuu......


Gara-gara penangan nak melawat tempat orang, aku kena buat perbelanjaan mengikat perut...bukan belanja berhemah ye....

Tapi takpelah...nak berjalan punya pasal.....

Tapi bila difikir-fikrkan balik, bulan 11 ni dapat gaji awal kan
hikhikhik.....
bolehlah nak menampung bayar hutang-hutang yang tergendala...

Ada lebih boleh buat belanja kat negara orang nanti....
Yahooo!
Cuti pun dah diluluskan....duit pun dah bayar kat agen...
Bulan depan dah boleh fly.....
Yeyeh...
Boleh naik kapalterbang lagi.....
Oh yeah!!!

2 comments:

Cik Waniey said...

nk gi mana?? nak itotttttt =P

ninaAlona said...

nak pegi vietnam