Monday, August 16, 2010

"PaGi YanG InDah"

Tak taula apa nak cakap..cuma boleh bagitau ni je...

Kereta aku kena langgar oleh sang "kancil" warna kuning muda masa nak pergi kerja tadi!

Mujur calar sikit dan mujur kesabaran yang tinggi ada dalam hati aku masa tu...

Hancur habis mood aku pagi ni..


(doakan kekuatan hati untuk bekerja dengan baik....walaupun macam dah takde perasaan nak buat kerja hari ni)

2 comments:

i-za said...

menguji sbr sungguh di bulan puasa ni kn.. huhu..

ninaAlona said...

yup...mmg menguji kesabaran