Thursday, February 18, 2010

SeminaR PustaKawaN

Hari ni kat opis boleh pulak blackout.Sekejap je lah tapi kalau kerja tadi tak save mau haru aku jadinya nanti.Tak pasal-pasal aku nak kena buat balik laporan aduan pelanggan huhuhu

Mata aku masih lagi merah cuma dah nampak kurang sikit.Aku tak maulah tengok komputer sangat.Rasa berair je mata aku ni.Lepas emel laporan kat bos, aku belek-belek apa yang patut untuk hari esok.

Oh ya!

Esok bertolak ke Trengganu.Ada seminar pustakawan untuk perpustakaan UiTM.Semua pustakawan dari Perpustakaan UiTM seluruh negara akan hadir.Banyak perkara yang boleh dibincangkan.Semestinya ada pembentangan kertas kerja.Aku tengok aturcara yang baru print tadi,boleh tahan juga tajuk-tajuk pembentangan nanti.Profesor-profesor terkenal akan membentangkan kertas kerja.Antaranya Profesor Datuk Dr. Ahmad Ibrahim Bajunaid, Naib Presiden INTI College.Semoga hebat pembentangannya nanti.




Tapi aku tak kemas lagi baju-baju yang nak dipakai.Terfikir juga nak letak kereta kat mana?Ok ke tinggal camtu je?Ke nak suruh adik hantar?Hmmmm....

0 comments: