Friday, February 12, 2010

FreE GiFt

Semalam dapat call daripada P1.Mula-mula ingatkan entah sapa-sapa yang call sebab keluar nombor yang tak dikenali.Dua kali handphone berbunyi tapi tak dapat nak angkat sebab tengah kerja(melayan pertanyaan student).Lagi satu memag aku tak berapa suka nak jawab nombor yang tak dikenali.Jadi aku biarkan.

Masa tengah driving balik,ada SMS masuk.Aku dengan kelam kabutnya tengok isi SMS tu.Kalau nak diikutkan malas nak tengok sebab aku tak suka ada gangguan masa aku tengah drive.Tapi memandangkan nombor yang tak dikenali tu hantar mesej jadi aku tengok jelah.

Rupa-rupanya itu mesej daripada P1 yang mengatakan mereka akan datang ke rumah aku esok(hari ni lah!) untuk beri free gift.Aku cuma balas dua patah perkataan jer "Yes.TQ" memandangkan aku dalam situasi yang tak berapa sesuai untu jawab panjang-panjang(sebab aku tengah drive kan) walaupun dalam hati..Yay!!dapat hadiah..Lepas tu orang dari P1 call tanya ada orang ke tak kat rumah nanti dan aku membalas Ya.Mereka cakap mereka akan datang dalam masa pukul 10.00-5.00 petang untuk penghantaran.Dalam hati aku "Tak kisah kamu nak datang pukul berapa pun,janji aku dapat hadiah" hehehehe...

Ada beberapa jam je lagi dan masih menghitung waktu...hahahaha macam hape jer ayat









......*Aku tengah membayangkan macam mana rupa free gift tu (kalau dapat laptop pun ok gak ahaks!!)


Update: Akhirnya!!Aku dpt cute mini MP3 hehehe.Terima kasih P1.lehla aku bawak pegi Trengganu nanti

2 comments:

StingRay said...

dah ambil Free Gift tu..pos kat aku.amacam?

ninaAlona said...

Maaf..tak dapat nak bagi sebab tu aku punya.Lagi satu,free gift tu kena tangguh jap.Diorang nak anta hari lain pulak