Monday, February 08, 2010

GathEring yaNg To GathEr-GatHer

Hahaha puas hati semalam.Penat tak yah cakap.Rasa habis tenaga dah ku perah semalam.Gathering yang masyuk.Walaupun aku gamble sorang2 je pergi tapi PEDULIKAN semua itu.Yang penting seronok habis.

Segalanya memuaskan.Dari tempat makan,orang2 yang happening ke acara yang menarik..Fuhh!Tak rugi lah aku bayar RM50(termasuk kos makan+tol+contribution untuk Kyu Jong punya Birthday Project)...Admin Triple S pun siap bawa patung gorila hadiah kat Kyu Jong tunjuk kat kami semua...Memang cute sangat!!(tak sempat nak ambil gambar.Ramai sangat yang nak bergambar dengan gorila tu huhuhu)



Makanan kat Restoran FullHouse pun sedap.Memang menarik!!Betul2 tarik selera orang nak makan.Dekorasi tempat tu pun cantik.Purely white(jarang tengok restoran warna putih..nampak cute heheh).Aktiviti2 pun ok.Siap kena tulis mesej untuk birthday Kyu Jong.Aku tak tau nak tulis apa, jadi aku tulis apa2 jelah yang terlintas dalam otak.Yang sempat aku tengok,ada seorang peminat fanatik Kyu Jong sanggup buat mesej yang cantik2.Siap potong kertas2 warna,tulis dengan pen kaler2 huuuuuuuu!!Tapi tengok muka dia semalam memang puas hati sangat2 dengan hasil dia tu.Hopefully,Kyu Jong dapat rasakan apa yang peminat tu tulis kat dia.Dengan bersungguh2 tu tau!




Oklah.Ni gambar2 yang sempat diambil masa Gathering hari tu.Enjoy~~






Ni gambar badge Leader(Kim Hyun Jong).Yang ni free sebab aku member Triple S




Yang ni pulak badge Kyu Jong.Aku beli sebab minat dia hehe





Poster SS501.Free gak





T-shirt Triple S Malaysia+badge+poster...semua tu aku punya





Membership card...nombor ahli yang cantik




Restoran Fullhouse






Set makanan yang aku pilih.Thomas's Favorite Meal.Ada spageti+mushroom sup+ice lemon tea(gelas comey)






ni pulak dessert yang manis2 hehe sedap~~yummy


Bergambar dengan Kak Aidah.Dia ni peminat fanatik SS501.Siap nak pergi konsert Persona kat Bangkok dan Encore kat Korea.Cayalah akak!!



Lastly,kami bergambar ramai2 sambil nyanyi birthday song dalam bahasa korea (pic credit to Triple S Malaysia: www.triplesmalaysia.com)




0 comments: