Wednesday, January 13, 2010

MenGajaR

Semalam aku ada sesi mengajar student.Kira kelas mengajarlah.Nak pulak student muda beberapa tahun je,rasa gemuruh tu ada gaklah.Tapi disebabkan pe yang aku nak ajar ni memang tak semua orang tau,kira aku agak berbanggalah (sikit je tau!) nak mengajar.

Boleh gaklah aku mengajar orang ye.Selama ni memang aku tak berapa yakin nak mengajar sebab aku ni jenis cepat naik darah kalau orang tak berapa nak faham.Mau dicepuk2 jer tapi mungkin sebab aku minat dengan subjek ni,jadi aku rasa seronok.Kalau ade orang soal,lagi aku seronok nak jawab.

Sebenarnya mengajar ni memang kena ada minat kan.Kalau tak kesian kat budak2 yang nak belajar.Tak dapat ilmu yang secukupnya.Macam mana diaorang nak tau kan..hmmmm

Pagi ni memang kena memeningkan dirilah jawabnya.Nak kena buat laporan pasal mengajar semalam....huhuhu tapi takpe,tetap seronok...


.....diam....
...tarik nafas....

BERUSAHA!!!!!!!

\^^9

0 comments: