Monday, January 11, 2010

Besday AbG cHik

Semalam besday adik aku,Abg chik.Tahun ni dia dah 21 tahun.Dah dapat kunci kebebasan tapi tak nampak bebas mana pun hehehe.

Pergi meraikan besday dia kat Restoran Johnny's petang tu.Makan steamboat.Puas hati makan tapi tak puas hati sebab berat badan bertambah huhuhu.Sebelum singgah restoran tu,aku,Amir,Abang Chik pergi main2 kat taman keluarga.Ala tempat yang banyak2 game kat shopping complex tu.Saja nak jadi budak2 sekejap.Macam2 game dok main.Lempar bola keranjang,lumba kereta,main puzzle hohoho seronok gila!

Dah habis jadi budak2,pergi masuk pasaraya kejap.Cari sushi nak makan malam karang sambil tengok AJL.Bukan main banyak sushi Amir nak ambik tapi aku cakap tak payah,bukannya boleh habis pun.Tak baik membazir.

Masa dah habis makan kat Restoran Johnny's pulak,mak ajak singgah Big Apple.Beli donut.Pergh!memang makan sakan lah malam ni.Elok2 balik jer,masing2 buat apa2 yang patut dulu pastu tercegat depan tv.Best gak AJL malam tu.Masing2 buat persembahan yang boleh diangkat ibu jari(bukan jari kaki).Memang mantap.Tapi malam tu memang nampak Aizat begitu menyerlah hehehe.Tak sia2 dia upah penyanyi India tu.Memang menambah perisa kat dalam lagu tu.

Dah nak dekat habis2 rancangan AJL,makcik sedara pulak datang dengan famili dia.Nak hantar barang kat kampus anak dia.Sempat jugak makcik aku tu shopping kat Sogo hehe.





*Oh ya,semalam dah berjaya tolong mak jual perfume kat pelanggan.Tak pasal2 aku jadi saleswoman sekarang...

0 comments: