Tuesday, November 03, 2009

Takde Api!

Rumah semalam blackout untuk yang ke berapa kali...Ntah! aku tak tau. Elok2 aku baru nak angkat takbir solat Isyak tetiba...PAP! Habis gelap rumah. Dengan jiwa tenang(dalam hati takut gak) aku teruskan solat. Masa tu cam terasa jer ada orang kat sebelah (huhu takut!)

Dah abis solat, cepat2 turun bawah join adik2 aku. Amir tengah sibuk menempek setem kat surat2 klien dia, aku pun tetiba rajin join lah dia menempek setem tu...hahaha sonok gak.

Yang tak boleh tahan tu, ayah siap rilek jer main sudoku kat bawah api lilin...hahahaha ingatkan study pe la rupa2nya tenggelam dalam keasyikan meletakkan nombor2 dalam kotak empat segi. Aku pun pernah main sudoku ni tapi sekejap je lah. Nak tunggu datang mood lagi...hmmmm lama lagi kot hehehehe

Konon bajet nak tido awal lah sebab takde letrik...last2 baru nak lelap mata...letrik dah ada balik. Aku pun bangun dengan secepat mungkin, amik baju, duduk depan seterika, gosok pastu sangkut baju........pergi tido balik.......AMAN!!!

0 comments: