Thursday, November 05, 2009

Puas hati dapat makan sushi!!!

Petang tadi kena pergi main library. Ada demo pangkalan data. So, aku datanglah dengan my colleague, kak Syakirah. Sampai kat sana je, aku terus masuk dalam pusat IT, lepak2 bukak tenet sementara nak tunggu orang yang nak bagi demo tu.

Huhu, bosan yang amat demo tu. Aku siap boleh gelak ketawa, suka suki, suka ati kat belakang tu dengan ayu dan hafiz (yang perasan comel hohoho). Ntah hapa2 kitaorang merapu kat belakang tu. Tapi aku sempat tangkaplah pe yang tukang bagi demo tu cakap. fikir2 aku, nanti aku nak cuba kat tempat aku.

Time balik tadi, aku tengah berkira2 nak pergi Jusco. Dalam hati cam 50-50 je. Yela, baru abis bayar hutang kereta, ptptn, bil tenet, topup touch N go...mau duit aku tinggal ciput je. Nak tunggu gaji, fuh...lama lagi tu.Tapi......ada pulak sesuatu berlaku tadi yang buat aku terus ubah pendirian. AKU PERGI JUSCO!

Masa tengah bawak kereta, dekat bulatan sek. 13 (ala yang dekat dengan stadium shah alam tu), aku hampir2 nak langgar bontot kereta myvi. Punyalah be***p, b***h perempuan yang bawak kereta tu, boleh pulak dia berhenti mengejut masa kat bulatan tu padahal dia nak terus ke kiri, kau bawak jela kereta tu. Yang pergi berhenti, jengok2 ke kanan (sedangkan masa tu takde kereta langsung), sapa suruh. Mulalah kena sumpah seranah dengan aku. Huh!

Opss....



*diam*



(tak pernah pulak aku nak maki hamun orang camtu)


*tarik nafas*


Ok, sambung balik. Sampai je kat Jusco, otak aku dah terbayang2 sushi yang menyelerakan tapi sempat lagi singgah MPH (cari komik) hehehe. Lepas dah beli komik (abis duit aku lagi), aku terus ke pasaraya, pilih2 sushi yang comel, bayar, balik rumah, mandi, pakai baju, solat....DAN....

Makan SUSHI! Yay!

0 comments: