Monday, October 26, 2009

notebook

malam karang aku nak citer psl aku buat apa time weekend..sebab apa malam karang?...Sebab aku nak letak gambar...dan aku tak suka guna komputer opis ni untuk bab2 camni...no privacy..

setakat nak tulis2, nak taip2 aku tak kisah tapi kalau nak letak gambar memang leceh kalau kat sini(sebab nanti student ingat aku tak buat kerja...padahal ada je, cuma aku pandai bahagi masa untuk blog jugak hehe)..jadi baik aku guna personal computer (masa ni lah dok teringat kata2 adik aku yang suruh beli notebook..hmmm, aku nak SONY VAIO...leh tak?..hati kata: takdak duit buat cara takdak duit..jangan nak berangan lebih!)..

cakap pasal notebook ni bukan apa..sebabnya aku selalu berebut dengan adik aku..dia asik nak main game...dan aku pulak sibuk nak tengok citer korea...so camne?

tapi Insyaallah...suatu hari nanti adalah notebook tu (cuma tak tau bila...dalam mimpi dah selalu ada hehehehe)

0 comments: