Tuesday, April 10, 2012

MenganTUk Yang LUar BiaSa

Hari ni sepanjang perjalanan ke tempat kerja aku dilanda rasa mengantuk. Sampai kereta aku pun dah tak ikut tanda jalan, asyik ke kiri dan kanan. Serius mengantuk. Sampai ke opis rasa mengantuk tu tetap ada. Jangan kata lah bab yang aku sempat lelap mata satu saat beberapa kali. Mujur takde apa-apa sepanjang perjalanan. Ish, kuat benar rasa mengantuk. Nak kata aku tidur lewat macam biasalah jam 12 aku tidur.

Nampak sangat diri ni dah tua hehehe. Kadang-kadang terfikir nak duduk menyewa tapi sampai sekarang malas nak mencari rumah kat sekitar Shah Alam ni. Aku lagi suka keadaan sekarang. Tunggulah sampai masa aku kena berpindah, aku tetap akan pindah.

Nota kecil: Adik-adik, sila jangan tiru saya. Pastikan anda sentiasa segar sebelum dan semasa memandu.

0 comments: