Friday, April 13, 2012

KupoN Piza

Masa tengah buat kerja tadi entah dari mana seorang mamat ni datang nak promo dia punya baucer kat aku. Masa dia bagi katalog kupon tu sambil penuh semangat menerangkan segala alah menda promo, aku duk membelek-belek je katalog tu dengan niat tak mau beli. Tapi entah macam mana ayat yang mamat tu pakai jadi power semacam sampai buat aku terpengarauh dengan mudahnya.

Terbang jugak RM20 gara-gara kupon tu. Takpe, yang penting piza tu aku suka makan. Kalau aku tak habis pun, famili aku ada. Nak pulak adik-adik aku memang suka piza Domino's ni. Jadi, biarlah aku beli.


Nota kaki: tula, saja-saja gatal nak beli kan. Mentang-mentang benda favorite, abis hentam walaupun duit tinggal tak seberapa. Ni mula duk terfikir, nak cari duit kat mana nak buat alignment kereta.

0 comments: