Wednesday, February 15, 2012

Eeeeee..gerAmnyA

Heeeeeeee, geram je rasa sekarang ni. Buat hilang mood je pagi-pagi. 

Aduhlah...macam mana plat kereta boleh tercabut...Nasib baik bahagian belakang. Yang depan tak boleh cabut sebab dah skru.

Tapi yang musykilnya, semalam lepas balik kerja aku tengok ada lagi plat tu...macam mana pagi ni boleh hilang?
Nak kata aku keluar rumah malam tu memang takde.

Yang lagi hairan, setahu aku plat tu takde longgar kat mana-mana. Yelah, masa basuh kereta aku selalu check no plat tu. Lekat kuat lagi. Jadi macam mana?

Kadang-kadang hati ni terfikir jugak benda negatif. Ada ke orang yang nak buat benda macam ni. Ada ke orang yang tak puas hati. Kalau ya pun tak puas hati kenapa tak nak jumpa aku terus, cakap depan-depan. Kenapa nak rosakkan harta benda orang. Tapi tak baik pula nak menuduh yang bukan-bukan...bukannya aku ada bukti pun. Mungkin memang betul plat tu tercabut...

Hmmm...........anggap jelah ni dugaan tapi jujur aku cakap memang aku tak puas hati. Dalam hati aku tu masih terfikir tak mungkin plat tu tercabut sendiri. 

Ni aku main redah je bawak kereta tu pergi kerja. Dahlah jauh. Balik karang baru nak singgah kedai buat plat baru...

Hmmmmm....memang dugaan betul la. Dahlah masa ni gaji dah kurang huhuhu..takpe terima jela dengan reda.

0 comments: