Tuesday, November 29, 2011

PeNat SeHhhh...

Haiya..manyak sibuk lo (gaya amoi cina cakap hehehe). Banyak sangat benda sampai tak sempat nak buka blog nak tulis apa-apa yang patut. Minggu-minggu sebelumnya terlalu banyak aktiviti perah otak (maksudnya kerja lah tu...)

Tapi yang tajuk atas tu takde kena mengena pun dengan penat kerja. Ni nak cakap pasal telefon saya. Sudah penat kot nak ada dua nombor ni. Terlalu banyak gangguan. Sudah ada yang berani nak main-main dengan aku. Taulah terpampang 'private number' kat skrin telefon aku. Sangat kurang ajarlah tu. Mentang-mentang aku tak boleh nak call balik. Suka suki je nak kacau-kacau orang.

Tu belum campur lagi dengan orang yang entah apa-apa. Jadi tak senang hidup aku dibuatnya.

Dah lama fikir nak tamatkan perkhidmatan nombor maxis ni. Asyik tertangguh je. Tak sempat nak buat apa-apa.

Aku cuma nak tunggu bila aku telefon akan ada perempuan yang jawab macam ni "Harap maaf, nombor anda sudah ditamatkan perkhidmatan. Terima kasih."

Nota kecil: Kepada kawan-kawan yang ada nombor telefon saya, sekiranya nombor maxis itu tidak berfungsi lagi, maka faham-faham jelah. Sila guna nombor yang lagi satu untuk menghubungi saya. Terima kasih heheheehe 

0 comments: