Wednesday, August 26, 2009

CeriTa SeMaLam..

semalam....hmm xde pe sgt tp de la gak story nk citer...
smlm kna wat laporan psl hari mesra tu...nk kna wat ngn analisa kepuasan hati pelanggan...peninn gak tgk statistik no...tp dlm penin2 tu smpat gak siap...kul 10 bos bagi kul 2 dh siap hahha...laju x?bkn satu tp dua laporan kna siap...Alhamdulillah...
ptg lps anta laporan tu...de la terjadi satu kejadian...de staf bgtau, student nk pengsan...dia x leh bangun..msa tu nasib baik student tu duk blkg panel pameran...xdela org nmpk dia sgt...sorg staf pn kol ambulan...kesian gak aku tgk student tu..pucat muka dia...nafas pun tersangkut2...mujur gak aku de mask lebih...aku bgla kat bdk tu...kwn dia ckp thanks tp x pasti aku dgr ke x sbb br abis penin wat laporan...
lps student tu kna amik ngn petugas kesihatan, aku pn bleklah kat tmpt aku tp kna panggil lak ngn staf..aku tya nape?dia ckp nk amik gmbr...siap kna pakai blazer lg...yela, nk nmpk profesional (profesionalkah ku ini hehehe)..dh puas amik gmbr cm2 pose...ku smbg wat keja blek
hmmm, tu jer kot..

0 comments: