Friday, June 08, 2012

NoT iN The MoOd

Adeh. Hari ni segala macam angin nak datang. Dengan angin sakit hati, kecewa, risau, marah..bercampur baur jadinya. Mujurlah dah lepas program-program yang mencabar minda. 

Dah lepas kejohanan boling. Baru tadi nak siapkan laporan pelarasan bajet. Kena lengkap, kalau tidak habis gaji I bulan depan. Laporan kejohanan tak buat lagi. Minta tolong staf buatkan sebab aku terpaksa fokus kepada perkara yang lain. Tetapi Alhamdulillah, tercapai matlamat aku nak jadi Top 16 players. Dan tak disangka-sangka aku dapat no 12. Berbaloi dengan segala kerja keras yang aku buat. Bukan senang nak jadi antara yang terbaik dalam UiTM seluruh Malaysia kan. Kira rezeki aku lah tu. Alhamdulillah juga aku dapat hadiah yang tak disangka-sangka daripada coach tak rasmi aku, dapat bola boling baru hehehe. Aku dah siap train pakai bola tu.

Dah lepas jugak, program CIS. Baru semalam habis. Ada suka ada duka sepanjang perjalanan program. Walaupun ada aku rasa kecewa sikit tapi terima je lah dugaan yang datang. Boleh diambil sebagai pengajaran untuk program yang akan datang. Namun, aku tetap berpuas hati. Ini baru sikit. Belum lagi perkara-perkara lain. Jadi kena fikir positif dan teruskan.

Tadi baru lepas sesi temubual dengan Ketua Bahagian Jurnal. Beliau meminta pendapat aku sikit berkenaan online database yang menang highest usage award. Jadi aku beritahu serba sedikit cara promosi dan lain-lain yang berkenaan. Lama juga temubual tadi. Adalah sempat bergosip sikit hehehe.

Hmm..apa lagi. Sebenarnya banyak benda lagi nak cakap tapi tak mampu nak tulis kat sini. Terlalu serabut kot.  Mohon dikuatkan semangat..

0 comments: