Tuesday, January 20, 2009

The oh So Weird Day

hi all...hari ni tak tau kenapa..tapi rasa cam gloomy...sebab tu guna tajuk kat atas...hari ni takde apa-apa tapi terasa cam ada sesuatu je..(oh apakah itu??)...haa, bila cakap pasal pelik...adela terjadi sesuatu semalam...tetiba dapat mesej dari seseorang yang ku rindui (tak leh cakap sape dia...ngeh ngeh)...yang peliknya, semalam memang seharian teringat kat dia (mujur keja leh wat cam biasa...dan saya pulak bukan seorang yang suka termenung...bukan kegemaran saya tuk termenung2 ni heheh)..pe pulak aku melalut nih, sambung balik eh...dan malam tu tetiba de mesej dari dia...uwahh rasa cam tak percaya....tapi tak banyak perkara yang kami bincangkan sebab terasa janggal sket...mungkin dah terlalu lama tak mesej dia hehehe...tapi papehal pun saya harap dia bahagia dengan kehidupan barunya...macam saya selalu doakan kebahagian sesiapa jua yang terlintas, teringat, memang ingat, tak leh lupa dan macam2 lagi hehehe dari dalam kepala hotakku yang penuh dengan wayar berselirat....ok ciao

3 comments:

Kaseh Esmiralda said...

ngeh ngeh ngeh... nina jiwa kacau ka...

haney said...

ko rindu aku ek?..hehe

ninaAlona said...

hahaha...aney..mmg aku rndu giler kat ko....huhuhu...biler nk jmpa ni