Tuesday, January 13, 2009

Cerpen baruku hehehe

holaa.....lama sudah tak masuk blog ni.....banyak keja..biasalah tahun baru...macam2 kena baru hohohoho.....nak tau kenapa pakai tajuk kat atas.......AKHIRNYA, selama ini nak menyiapkan sebuah cerita walaupun hanya cerita pendek (cerpen) cukup susah. ambil masa selama hampir 10 tahun (ni campur dengan umor masa sekolah dolu2 hehehe)....tapi cerpen kali ni hanya mengambil selama DUA HARI saja....diulang DUA HARI saja....muahahaha bangganya (kembang kempis lubang hidung ni jap).....ceritanya hanya cukup sempoi....mengenai 2 orang budak berumur 15 tahun(ni boleh dikategorikan sebagai budak ke??)...tiada yang menarik cuma hanya ingin menceritakan suasana yag dirasai waktu itu.....cuba anda bayangkan anda adalah salah seorang watak dalam cerita tersebut. cerita tu sebenarnya tak lengkap....hanya anda yang dapt melengkapkan cerita tu sendiri mengikut imaginasi anda....(sebenarnya saya yang takde idea nak sambung....maaf ya hehehe)...pada semua yang ingin membaca sila klik di bawah ni.....enjoy

http://teratakian.clicdev.com/f/index.php?trk=teratakian&showtopic=7077

3 comments:

haney said...

hehe..join ko kat sini

Kasehime said...

awak... cerpen awak tu abis camtu je ke??sambung lah lagi...kembangkan lagi cite ni...mungkin boleh wat jadi bertambah menarik...hehehe...

ninaAlona said...

hehe...thanks aney...for kasehime...tq sbb bc cerpen...mmg rase ade niat nk smbg tp xde idea lg ler heheheh...anyway i'll try my best