Thursday, July 26, 2012

AlhamdulillaH RezeKi

Dapat tau berita bonus yang baru menjengah, rasa seronok. Alhamdulillah, rezeki. Terima kasih!

Walaupun, gaji bulan Julai baru masuk semalam tapi dah dengar dapat bonus, melonjak-lonjak rasanya (huiiish, jangan seronok sangat, sabar).

Ok. hentikan keseronokan sementara. Kerja masih menanti. Tengah menyiapkan dua kertas kerja untuk program jabatan dan bersama fakulti. Masih lagi mengarang ayat.

Baru je habis menyemak maklumat-maklumat untuk dipamerkan ganti maklumat pameran yang lepas. Dah siap suruh, staf betulkan sikit design bagi kemas. Lepas tu dah boleh cetak dan tampal kat sudut pameran. Oh, tajuk kali ni berkenaan zakat. Kena dengan bulan puasa ni. Bagi ilmu tambahan kat pelajar dan juga staf.

Maklumat kat dalam portal perpustakaan pun nak kena semak semula. Ada penambahan dan kemas kini maklumat. Pada mereka yang nak lihat boleh tengok kat sini http://library.uitm.edu.my/ptar2

Lepas ni nak kena semak semula bahan-bahan dalam Bilik Koleksi Akses Terhad. Bahan-bahan yang nak ditambah dan dikemas kini kena tengok sama ada nak kekal atau ubah ke lokasi lain. 

Tengah hari karang nak pergi PPUM sekejap. Nak melawat staf sakit. Kena jangkitan kuman. Semoga beliau sembuh segera. Kesian pulak dengan mengandung lagi. Harap takde apa-apa berlaku kat kandungan. Amin.

0 comments: